Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 48 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2014-09-15
แนวทางการบริหารธุรกิจครอบครัวของทายาทธุรกิจ เพื่อความอยู่รอดของธุรกิจ = The guideline of family business management for sustainable family business.
วราพร บุญประสิทธิ์
2014-09-15
แนวทางการพัฒนาสื่อโฆษณานอกบ้าน สำหรับทางเลือกของนักการตลาดและเอเจนซี่โฆษณา เพื่อการโฆษณาสินค้าและบริการในเขตกรุงเทพมหานคร
อรรัมภา หัวใจ
2014-07-10
ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าแบรนด์ของดาราและบุคคลที่มีชื่อเสียงผ่านอินสตาแกรม = THE FACTORS THAT AFFECT PRODUCTS PURCHASING BEHAVIOR OF CELEBRITIES AND FAMOUS BRAND VIA INSTAGRAM.
ลดาวัลย์ องค์ศิริกุล
2014-07-10
ทัศนคติของผู้ชมในเขตกรุงเทพมหานครที่มีต่อการโฆษณาแฝงในรายการข่าวทางสถานีวิทยุโทรทัศน์ไทยทีวีสีช่อง 3 = Attitude of the audience in Bangkok towards product placements in news program on channel 3 mcot Thailand.
ณัฐรดา เสาสูง
2014-07-10
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีในตราสินค้าโตโยต้าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors influencing Toyota brand loyalty of consumers in Bangkok metropolitan area
ปัญจมา รัชตนันทิ
2014-07-10
แนวทางการจัดทำแผนการตลาดของร้านเพชรดิลาวี = Guideline on the marketing plan of Dilavie diamond store.
ปรินทร์ญาดา ด่านอภิรักษ์สกุล
2014-09-15
แนวทางการพัฒนาแอนิเมชั่น (Animation) ด้านคาแรคเตอร์ (Character) ของประเทศไทย = Development of character animation in Thailand.
ชญานิศา ชอบธรรม
2014-07-28
พฤติกรรมของผู้บริโภคชาวไทยต่อการบริโภคออนไลน์ = Thai consumer behavior toward online music consumption.
รวีภาส เย็นพระพาย
2014-12-14
แนวทางการพัฒนาระบบการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ กรณีศึกษา บริษัท ทรู คอร์เปอเรชั่นจำกัด = Development of customer relationship management.
ณัฐวดี บุญใหญ่
2014-07-10
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้ระบบสารสนเทศทรัพยากรมนุษย์ในภาคธุรกิจอุตสาหกรรมพลาสติกในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Factors influenced the decision to choose the HRIS system of plastic industry in Bangkok metropolitan region.
พนัส ดุษฎีสุนทรสกุล
Discover
Author
1
กิตติศักดิ์ เฮงเจริญ
1
จิตรภณ ไตรรัตน์วรวุฒิ
1
จีรวรรณ ว่องเจริญวัฒนา
1
ชญานิศา ชอบธรรม
1
ชนิภา แก้วมูล
1
ณัฐกานต์ ธานีปกรณ์
1
ณัฐรดา เสาสูง
1
ณัฐวดี บุญใหญ่
1
ณิชมน ตัณฑโกศล
1
ตปนีย์ ทิพย์ผ่อง
.
next >
Subject
41
Marketing
7
การสื่อสารการตลาด
6
กรุงเทพมหานคร
6
การโฆษณา
4
การพัฒนา
4
ผู้สูงอายุ
4
สินค้า
3
การบริหาร
3
การสื่อสาร
2
Marketing and Management
.
next >