Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 47 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-12-14The influence of hedonic and utilitarian value towards Thai luxury consumers.Vorapol Athayu
2014-05-13CRITERIA IN JOB SELECTION OF GENERATION Y WHO GRADUATED FROM BACHELOR’S DEGREE OF INTERNATIONAL COLLEGE IN BANGKOK IN THE AEC ERAEKAWIT LEELASUKSAN
2014-07-29Factors affecting lower middle income people to decide to purchase a Smartphone.Savinee Akarapusit
2014-05-13SUSTAINABLE LEADERSHIP: HONEYBEE PRACTICES IN THAI JEWELRY BUSINESSVANDA NAKCHUDTREE
2014-12-14Quality management in SME for cost reduction: Case study of aqua vis co.,ltd.Sornjak Piromrat
2014-07-29Sustainable leadership: honeybee practices at a Thai construction business.Krailert Manajaroen
2014-05-13HOW CONSUMERS GIVE PURCHASE INTENTION TOWARD NON-BRANDING OF PALM OILSUPANUT MAHARUMLUEK
2014-05-15การศึกษาความเป็นไปได้ทางการเงินของธุรกิจสถานบริการนวดสปาสาหรับคุณแม่ตั้งครรภ์ “Pamper Mom”กัณฑิมา เฮงษฎีกุล
2014-05-15การศึกษาความเป็นไปได้ทางการเงินของธุรกิจการผลิตและการจัดจาหน่ายผลิตภัณฑ์จากชาเขียวผง ภายใต้แบรนด์ "Chama"ณัฐวัฒน์ พรชัยทิพย์รัตน์
2014-12-14A comparison of Thai female consumer behavior towards fast fashion in 3 age groups of 15-25, 26-35, 36-45.Tanatat Sae-Tu