Browsing by Issue Date

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 20 of 4501  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
20-10-25การศึกษาปัจจัยด้านพฤติกรรมการบริโภคและปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อไชโป้วหวานของกลุ่มผู้บริโภควัยผู้ใหญ่รุ่นเจเนอเรชั่น เอ็กซ์ เขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลกิตติชัย ราชมหา; ธัญญจุฑา, รักษายศ
2013-04-26The Adoption of Fashion and Apparel Online Shopping Among ThaisPongboon, Denpisal; Randall, M. Shannon
2014-05-13แผนธุรกิจโครงการทาวน์เฮาส์ The passion อำเภอเมืองบุรีรัมย์นพวรรณ จันทร์เกาะ
2014-05-13ทัศนคติการรับรู้ และการมีส่วนในกิจกรรมความรับผิดชอบต่อสังคมของพนักงานการไฟฟ้าฝ่ายผลิตแห่งประเทศไทย = Attitude, perception, and participation toward corporate social responsibility of employees at electricity generating authority of Thailand.พลิศา รุ่งเรือง; ปิยาภรณ์ ละอองจันทร์
2014-05-13การขยายขอบเขตผู้ใช้บริการสินเชื่อเช่าซื้อรถยนต์เพื่อการพาณิชย์ด้วยความหลากหลายของรูปแบบสินเชื่อเช่าซื้อในจังหวัดหนึ่งของภาคตะวันออกเฉียงเหนือ = Expansion service of auto leasing with the variety of financial program for commercial vehicle in the north eastern province.รวิน ระวิวงศ์; นิมิต พินิตเนติชัย
2014-05-13การศึกษาผลกระทบจากการขยายตัวของกรุงเทพมหานครที่ส่งผลต่อการลดลงของสถานีบริการน้ำมันเชื้อเพลิง = Urbanization in Bangkok metropolitan effect to reduction of petroleum service station.รวิน ระวิวงศ์; ไพริน โอษฐ์ศิริยานนท์
2014-05-13ปัจจัยที่มีผลต่อการใช้โมบายแอพลิเคชั่นในการทำธุรกรรมทางการเงินของพนักงานบริษัทในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting the use of mobile applications in the financial transactions of the company in Bangkok.รวิน ระวิวงศ์; พรชัย แก้วสถิตพรชัย
2014-05-13IMPACT OF LOCALIZATION IN RECRUITING STRATEGY FOR JAPANESE COMPANIES IN THAILAND CASE STUDY TO APPLY A JAPANESE SME COMPANYWinai Wongsurawat; SHINYA KITADA
2014-05-13CUSTOMER PURCHASE DECISION PROCESS IN PURCHASING ONLINE FASHION PRODUCT: THAILAND’S PERSPECTIVEVichita Ractham; KRITTAYA PETCHSANG
2014-05-13THREE MAIN CHARACTERISTICS OF EFFECTIVE TEAMWORK AT AU BON PAIN THAILANDBrian Hunt; SOUNTREE SAPSUBBSAKUL
2014-05-13FACTORS AFFECTING GEN Y PEOPLE TO DECIDE TO BECOME EMPLOYEE OR SELF-EMPLOYEDWinai Wongsurawat; SHINAPA JITTANGTRONG
2014-05-13HOW TO SUSTAIN THAI-CHINESE FAMILY BUSINESS TO BE SUCCESSFUL IN THE NEXT GENERATIONWinai Wongsarawat; NATNICHA JASDANIKORN
2014-05-13THE WORTHINESS OF JOB TRAINING AND DEVELOPMENT PROGRAM FOR GEN Y EMPLOYEESWinai Wongsurawat; KROEKKRAI SAE-LIM
2014-05-13SUSTAINABLE LEADERSHIP: HONEYBEE PRACTICE AT THAI PROCESSED FISH COMPANYSooksan Kantabutra; TEERAPHOL AMBHAI
2014-05-13THE TOP PRIORITY OF FACTORS AFFECTING THAI FAST FOOD CUSTOMER SATISFACTION IN THAILANDVichita Ractham; PORNPHAN BUSAYARUANGRAT
2014-05-13SUSTAINABLE LEADERSHIP: HONEYBEE PRACTICES AT A THAI SHIPPING INDUSTRYSooksan Kantabutra; SAWAPORN CHOOCHERDWATTANASAK
2014-05-13WHAT DO OUTSTANDING SMEs IN APPAREL INDUSTRY DO TO BE SUCCESSFUL ENTREPRENEURS?Winai Wongsurawat; SIRIPORN MEENSUK
2014-05-13แผนธุรกิจโรงงานไม้แปรรูป = Sawmill business plan.รวิน ระวิวงศ์; วิทวัส พงศ์ธนวิสุทธิ์
2014-05-13KNOWLEDGE GAPS OF SALESPERSONS IN THAI SMEsVichita Ractham; PARICHART HONGPHISUTTHIKUN
2014-05-13TEAMWORK PERCEPTION ON WESTERN AND THAI MEMBERS WITHIN A THAI CONTEXTVichita Ractham; TANADEJ SIRIWATTAPRAYOON