Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 18 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-12-20
Learning organization: a case study of food manufacturing company.
Kamonsit Akkaradilokphat
2019-06-10
Factors influencing entrepreneurial decision-making of Thai SMEs in internationalization.
Ananya Tasujai
2014-10-08
แนวทางการพัฒนาร้านค้าออนไลน์ให้ประสบความสำเร็จผ่านเครือข่ายสื่อสังคมออนไลน์ = Developing online store to success via social media.
ธรา ธีรกุลวาณิช
2014-07-11
การศึกษาการใช้งานระบบ Cloud storage service ของบริษัทขนาดกลางและขนาดย่อม (SMEs) = The study of cloud storage service uses in small and medium enterprises (SMEs).
อภิมุข วงศ์วรกุล
2016-05-26
Method approached A&B+ grade employee retention in Thai SMEs.
Natradee Vacharapreechanon
2016-05-26
Client relationship marketing practices: an exploratory study of SMEs business.
Saowaluk Rungpittayathon
2018-12-17
The study of factors influencing Chinese E-commerce adoption by SMSs in Thailand.
Qiurui Chen
2019-06-07
A qualitative study of knowledge sharing in SMEs cross-functional team.
Sirada Limsuansab
2014-07-10
การพัฒนาคู่มือ แนวทางสำหรับ SMEs เพื่อเตรียมความพร้อมการเข้าสู่ตลาดหลักทรัพย์ เอ็ม เอ ไอ= The development of the guideline book for SMEs that to prepare business to exchange to " market for alternative investment (mai)"
ริต้า ทัพภมาน
2019-05-21
การใช้ปัญญาประดิษฐ์ในการตัดสินใจซื้อสินค้าและบริการในธุรกิจขนาดใหญ่ที่มีตราสินค้าเป็นที่รู้จักและธุรกิจ SMEs กรณีศึกษา ตราสินค้าเสื้อผ้ายูนิโคล่ และเบสิคบายสิตา =THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DECISION MAKING TO BUY GOODS AND SERVICES FROM A LARGE BUSINESS WITH A WELL-KNOWN BRAND AND SMEs : A CASE STUDY OF UNIQLO AND BASICS BY SITA.
พุทธิพร กุลสวัสดิ์
Discover
Author
1
Ananya Tasujai
1
Kamonsit Akkaradilokphat
1
Ketsuda Charoendechathon
1
Kirati, Chaowanaphanit
1
Natradee Vacharapreechanon
1
Paewa Kreekul
1
Panassaya, Traitippikul
1
Qiurui Chen
1
Saowaluk Rungpittayathon
1
Satomi Aso
.
next >
Subject
4
Marketing and Management
2
Employee engagement
2
Entrepreneurship Management
2
General Management
2
Human resource
2
Marketing
2
การจัดการธุรกิจ
2
การตลาด
1
Adopt
1
Big data
.
next >
Date issued
1
2500 - 2566
17
2014 - 2099
Has File(s)
15
true
3
false
.
next >