Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 18 (Search time: 0.031 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015-12-20Learning organization: a case study of food manufacturing company.Kamonsit Akkaradilokphat
2019-06-10Factors influencing entrepreneurial decision-making of Thai SMEs in internationalization.Ananya Tasujai
2014-10-08แนวทางการพัฒนาร้านค้าออนไลน์ให้ประสบความสำเร็จผ่านเครือข่ายสื่อสังคมออนไลน์ = Developing online store to success via social media.ธรา ธีรกุลวาณิช
2014-07-11การศึกษาการใช้งานระบบ Cloud storage service ของบริษัทขนาดกลางและขนาดย่อม (SMEs) = The study of cloud storage service uses in small and medium enterprises (SMEs).อภิมุข วงศ์วรกุล
2016-05-26Method approached A&B+ grade employee retention in Thai SMEs.Natradee Vacharapreechanon
2016-05-26Client relationship marketing practices: an exploratory study of SMEs business.Saowaluk Rungpittayathon
2018-12-17The study of factors influencing Chinese E-commerce adoption by SMSs in Thailand.Qiurui Chen
2019-06-07A qualitative study of knowledge sharing in SMEs cross-functional team.Sirada Limsuansab
2014-07-10การพัฒนาคู่มือ แนวทางสำหรับ SMEs เพื่อเตรียมความพร้อมการเข้าสู่ตลาดหลักทรัพย์ เอ็ม เอ ไอ= The development of the guideline book for SMEs that to prepare business to exchange to " market for alternative investment (mai)"ริต้า ทัพภมาน
2019-05-21การใช้ปัญญาประดิษฐ์ในการตัดสินใจซื้อสินค้าและบริการในธุรกิจขนาดใหญ่ที่มีตราสินค้าเป็นที่รู้จักและธุรกิจ SMEs กรณีศึกษา ตราสินค้าเสื้อผ้ายูนิโคล่ และเบสิคบายสิตา =THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DECISION MAKING TO BUY GOODS AND SERVICES FROM A LARGE BUSINESS WITH A WELL-KNOWN BRAND AND SMEs : A CASE STUDY OF UNIQLO AND BASICS BY SITA.พุทธิพร กุลสวัสดิ์