Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนิชาภา ปัญญาอาจอง-
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:22Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:22Z-
dc.date.issued2017-11-22-
dc.identifierTP BM.010 2560-
dc.identifier.citation2560-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/100-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการธุรกิจ-
dc.subjectส่วนประสมทางการตลาด-
dc.subjectพฤติกรรมการซื้อ-
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและพฤติกรรมการซื้อเครื่องเขียนของนักเรียนระดับมัธยมศึกษา ในเขตกรุวงเทพมหานคร-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.