Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/100
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิชาภา ปัญญาอาจอง | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:22Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:22Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-22 | - |
dc.identifier | TP BM.010 2560 | - |
dc.identifier.citation | 2560 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/100 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การจัดการธุรกิจ | - |
dc.subject | ส่วนประสมทางการตลาด | - |
dc.subject | พฤติกรรมการซื้อ | - |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและพฤติกรรมการซื้อเครื่องเขียนของนักเรียนระดับมัธยมศึกษา ในเขตกรุวงเทพมหานคร | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.