Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:24Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:24Z-
dc.date.issued2017-11-23
dc.identifierTP MM.022 2560
dc.identifier.citation2560
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/106-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectการสื่อสารการตลาด
dc.subjectระดับความน่าสนใจ
dc.subjectสื่อดิจิทัล
dc.titleระดับความน่าสนใจของการสื่อสารการตลาดรูปแบบต่างๆ ของตราสินค้ายูนิโคล่ผ่านสื่อดิจิทัลที่ส่งผลต่อทัศนคติของผู้บริโภค =
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.