Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/106
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:24Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:24Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-23 | |
dc.identifier | TP MM.022 2560 | |
dc.identifier.citation | 2560 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/106 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | การสื่อสารการตลาด | |
dc.subject | ระดับความน่าสนใจ | |
dc.subject | สื่อดิจิทัล | |
dc.title | ระดับความน่าสนใจของการสื่อสารการตลาดรูปแบบต่างๆ ของตราสินค้ายูนิโคล่ผ่านสื่อดิจิทัลที่ส่งผลต่อทัศนคติของผู้บริโภค = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.