Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพรรณี ขุนพิลึก-
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:24Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:24Z-
dc.date.issued2017-11-28-
dc.identifierTP EM.001 2560-
dc.identifier.citation2560-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/107-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectEntrepreneurship Management-
dc.subjectภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม-
dc.subjectแผนการเข้าสู่ตลาด-
dc.subjectJasmina-
dc.titleกลยุทธ์และแผนการเข้าสู่ตลาดของผลิตภัณฑ์ Jasmina-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.