Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/107
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พรรณี ขุนพิลึก | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:24Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:24Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-28 | - |
dc.identifier | TP EM.001 2560 | - |
dc.identifier.citation | 2560 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/107 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | Entrepreneurship Management | - |
dc.subject | ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม | - |
dc.subject | แผนการเข้าสู่ตลาด | - |
dc.subject | Jasmina | - |
dc.title | กลยุทธ์และแผนการเข้าสู่ตลาดของผลิตภัณฑ์ Jasmina | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.