Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐชดา จันทมาลา
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:26Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:26Z-
dc.date.issued2018-05-18
dc.identifierTP MS.026 2560
dc.identifier.citation2560
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/114-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการจัดการกลยุทธ์
dc.subjectธุรกิจเครื่องครัว
dc.subjectบริษัทไทยสเตนเลสสตีล จำกัด
dc.titleกลยุทธ์การแข่งขันธุรกิจบนดิจิตอลไทยของธุรกิจเครื่องครัวประกอบอาหาร กรรีศึกษา: บริษัทไทยสเตนเลสสตีล จำกัด=
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.