Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/119
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชาคริต จรัสบุษราคัม | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:27Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:27Z | - |
dc.date.issued | 2018-05-21 | |
dc.identifier | TP MS.060 2560 | |
dc.identifier.citation | 2560 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/119 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
dc.subject | อุตสาหกรรมสิ่งทอ | |
dc.subject | การจัดการอย่างยั่งยืน | |
dc.title | กลยุทธ์ในการสร้างความสามารถในการแข่งขันอย่างยั่งยืน: กรณีศึกษา บริษัท ต้องเสี่ยง จำกัด = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.