Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1225Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| eperson.contributor.advisor | ราชา มหากันธา | - |
| dc.contributor.author | ปิยาอร เลิศวิภาพร | - |
| dc.date.accessioned | 2021-03-23T08:33:16Z | - |
| dc.date.available | 2021-03-23T08:33:16Z | - |
| dc.date.issued | 2015-05-29 | - |
| dc.identifier | TP MM.075 2557 | - |
| dc.identifier.citation | 2557 | - |
| dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1225 | - |
| dc.description.abstract | รายงานฉบับนี | - |
| dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
| dc.subject | การตลาด | - |
| dc.subject | ทัศนคติ | - |
| dc.subject | รถยนต์ | - |
| dc.subject | การโฆษณา | - |
| dc.subject | โทรทัศน์ | - |
| dc.subject | การเปรียบเทียบ | - |
| dc.subject | Gen Y | - |
| dc.title | การศึกษาเปรียบเทียบทัศนคติของผู้บริโภคกลุ่ม Gen Y ในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑลที่มีต่อการโฆษณาทางตรงและโฆษณาแฝงผ่านสื่อโทรทัศน์ของสินค้าประเภทรถยนต์ = The comparative study of attitude of gen Y in Bangkok metropolitan region that have an effect on car advertisement and product placement through television. | - |
| dc.type | Thematic Paper | - |
| Appears in Collections: | Thematic Paper | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| TP MM.075 2557.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
