Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1225
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | ราชา มหากันธา | - |
dc.contributor.author | ปิยาอร เลิศวิภาพร | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T08:33:16Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T08:33:16Z | - |
dc.date.issued | 2015-05-29 | - |
dc.identifier | TP MM.075 2557 | - |
dc.identifier.citation | 2557 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1225 | - |
dc.description.abstract | รายงานฉบับนี | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การตลาด | - |
dc.subject | ทัศนคติ | - |
dc.subject | รถยนต์ | - |
dc.subject | การโฆษณา | - |
dc.subject | โทรทัศน์ | - |
dc.subject | การเปรียบเทียบ | - |
dc.subject | Gen Y | - |
dc.title | การศึกษาเปรียบเทียบทัศนคติของผู้บริโภคกลุ่ม Gen Y ในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑลที่มีต่อการโฆษณาทางตรงและโฆษณาแฝงผ่านสื่อโทรทัศน์ของสินค้าประเภทรถยนต์ = The comparative study of attitude of gen Y in Bangkok metropolitan region that have an effect on car advertisement and product placement through television. | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM.075 2557.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.