Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorราชา มหากันธา-
dc.contributor.authorปิยาอร เลิศวิภาพร-
dc.date.accessioned2021-03-23T08:33:16Z-
dc.date.available2021-03-23T08:33:16Z-
dc.date.issued2015-05-29-
dc.identifierTP MM.075 2557-
dc.identifier.citation2557-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1225-
dc.description.abstractรายงานฉบับนี-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectทัศนคติ-
dc.subjectรถยนต์-
dc.subjectการโฆษณา-
dc.subjectโทรทัศน์-
dc.subjectการเปรียบเทียบ-
dc.subjectGen Y-
dc.titleการศึกษาเปรียบเทียบทัศนคติของผู้บริโภคกลุ่ม Gen Y ในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑลที่มีต่อการโฆษณาทางตรงและโฆษณาแฝงผ่านสื่อโทรทัศน์ของสินค้าประเภทรถยนต์ = The comparative study of attitude of gen Y in Bangkok metropolitan region that have an effect on car advertisement and product placement through television.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.075 2557.pdf1.08 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.