Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพัลลภา ปีติสันต์-
dc.contributor.authorวนิดา เลิศชูเกียรติ-
dc.date.accessioned2021-03-23T08:33:26Z-
dc.date.available2021-03-23T08:33:26Z-
dc.date.issued2015-06-10-
dc.identifierTP MM.008 2558-
dc.identifier.citation2558-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1239-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectผู้สูงอายุ-
dc.subjectสินค้า-
dc.subjectการบริโภค-
dc.subjectไฮเปอร์มาร์เก็ต-
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมในการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคในไฮเปอร์มาร์เก็ตของผู้สูงอายุในกรุงเทพมหานคร = Factor influencing purchasing behaviors of hypermarket among elderly people in Bangkok.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.008 2558.pdf20.14 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.