Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorภัทรพล นวลใย
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:29Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:29Z-
dc.date.issued2014-07-28
dc.identifierTP MM.073 2556
dc.identifier.citation2556
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/126-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectMarketing
dc.subjectการตลาด
dc.subjectทัศนคติ
dc.subjectส่วนประสมทางการตลาด
dc.subjectเสื้อยืด
dc.titleทัศนคติของผู้บริโภคในจังหวัดกรุงเทพมหานครที่มีต่อสินค้าเสื้อยืดแบรนด์ IMI = Attitude of consumers in Bangkok metropolitan area toward IMI t-shirt brand.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.