Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/126
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ภัทรพล นวลใย | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:29Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:29Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-28 | |
dc.identifier | TP MM.073 2556 | |
dc.identifier.citation | 2556 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/126 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | Marketing | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | ทัศนคติ | |
dc.subject | ส่วนประสมทางการตลาด | |
dc.subject | เสื้อยืด | |
dc.title | ทัศนคติของผู้บริโภคในจังหวัดกรุงเทพมหานครที่มีต่อสินค้าเสื้อยืดแบรนด์ IMI = Attitude of consumers in Bangkok metropolitan area toward IMI t-shirt brand. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.