Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/135
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปัณณะ ลี้มิ่งสวัสดิ์ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:31Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:31Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-20 | |
dc.identifier | TP EM.046 2560 | |
dc.identifier.citation | 2560 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/135 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม | |
dc.subject | นักท่องเที่ยว | |
dc.subject | การเข้าสู่ตลาด | |
dc.subject | อาหารไทย | |
dc.subject | Truck Try | |
dc.title | กลยุทธ์และแผนการเข้าสู่ตลาดของธุรกิจรถขายอาหารไทยสำหรับนักท่องเที่ยวต่างชาติ "Truck Try" | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.