Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปวริศา สมานทอง
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:32Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:32Z-
dc.date.issued2018-06-21
dc.identifierTP MM.036 2560
dc.identifier.citation2560
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/138-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectพฤติกรรมการตัดสินใจ
dc.subjectธุรกิจออนไลน์
dc.subjectเสื้อผ้าบุรุษ
dc.titleปัจจัยสำคัญที่จูงใจที่สุภาพบุรุษให้เลือกจะติดตามและตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าออนไลน์ประเทศไทย
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.