Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/138
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปวริศา สมานทอง | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:32Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:32Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-21 | |
dc.identifier | TP MM.036 2560 | |
dc.identifier.citation | 2560 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/138 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | พฤติกรรมการตัดสินใจ | |
dc.subject | ธุรกิจออนไลน์ | |
dc.subject | เสื้อผ้าบุรุษ | |
dc.title | ปัจจัยสำคัญที่จูงใจที่สุภาพบุรุษให้เลือกจะติดตามและตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าออนไลน์ประเทศไทย | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.