Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/140
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุวิมล สุทธรัตนกุล | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:33Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:33Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-21 | |
dc.identifier | TP MM.044 2560 | |
dc.identifier.citation | 2560 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/140 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | พฤติกรรมการตัดสินใจ | |
dc.subject | คอนโดมิเนียม | |
dc.title | ศึกษาสิ่งที่ลูกค้าเจนเนอเรชั่นวาย คำนึงถึงการเลือกซื้อคอนโดมิเนียมระดับกลางในกรุงเทพและปริมณฑล = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.