Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorถวิกา อารีวิทยาเลิศ
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:34Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:34Z-
dc.date.issued2018-06-25
dc.identifierTP MM.071 2560
dc.identifier.citation2560
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/144-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectร้านค้าปลีกสมัยใหม่
dc.subjectPoint of purchase
dc.titleทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อสื่อ ณ จุดขาย (Point of purchase) ของสินค้าประเภทขนม (Snacks) ในร้านค้าปลีกสมัยใหม่ =
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.