Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/144
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ถวิกา อารีวิทยาเลิศ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:34Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:34Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-25 | |
dc.identifier | TP MM.071 2560 | |
dc.identifier.citation | 2560 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/144 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | ร้านค้าปลีกสมัยใหม่ | |
dc.subject | Point of purchase | |
dc.title | ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อสื่อ ณ จุดขาย (Point of purchase) ของสินค้าประเภทขนม (Snacks) ในร้านค้าปลีกสมัยใหม่ = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.