Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1493
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | พัลลภา ปีติสันต์ | - |
dc.contributor.author | รัฐพล พุกเจริญ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T08:37:54Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T08:37:54Z | - |
dc.date.issued | 2016-03-11 | - |
dc.identifier | TP BM.057 2558 | - |
dc.identifier.citation | 2558 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1493 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | แรงจูงใจ | - |
dc.subject | เจนเนอเรชั่น Z | - |
dc.subject | Business management | - |
dc.subject | พนักงานบริษัท | - |
dc.title | ปัจจัยที่สร้างแรงจูงใจต่อพนักงานในแต่ละเจนเนอเรชั่น (Baby Boomer, Gen-X, และ Gen-Y) ของบริษัท XXX = Key factors which motivate employees in each generation (Baby Boomer, Gen-X, และ Gen-Y) of XXX company. | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP BM.057 2558.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.