Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพัลลภา ปีติสันต์-
dc.contributor.authorรัฐพล พุกเจริญ-
dc.date.accessioned2021-03-23T08:37:54Z-
dc.date.available2021-03-23T08:37:54Z-
dc.date.issued2016-03-11-
dc.identifierTP BM.057 2558-
dc.identifier.citation2558-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1493-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectแรงจูงใจ-
dc.subjectเจนเนอเรชั่น Z-
dc.subjectBusiness management-
dc.subjectพนักงานบริษัท-
dc.titleปัจจัยที่สร้างแรงจูงใจต่อพนักงานในแต่ละเจนเนอเรชั่น (Baby Boomer, Gen-X, และ Gen-Y) ของบริษัท XXX = Key factors which motivate employees in each generation (Baby Boomer, Gen-X, และ Gen-Y) of XXX company.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP BM.057 2558.pdf1.54 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.