Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพรพิมล นิ่มสมบูญ
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:36Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:36Z-
dc.date.issued2018-07-05
dc.identifierTP MM.096 2560
dc.identifier.citation2560
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/149-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectพฤติกรรมการซื้อ
dc.subjectอาหาร
dc.subjectมายช้อยส์
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าประเภทอาหารตราห้าง กรณีศึกษา ซูเปอร์มาร์เก็ต ท็อปส์ การเปรียบเทียบสินค้า แบรนด์ มายช้อยส์ (My choice) และถูกใจ =
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.