Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/149
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พรพิมล นิ่มสมบูญ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:36Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:36Z | - |
dc.date.issued | 2018-07-05 | |
dc.identifier | TP MM.096 2560 | |
dc.identifier.citation | 2560 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/149 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | พฤติกรรมการซื้อ | |
dc.subject | อาหาร | |
dc.subject | มายช้อยส์ | |
dc.title | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าประเภทอาหารตราห้าง กรณีศึกษา ซูเปอร์มาร์เก็ต ท็อปส์ การเปรียบเทียบสินค้า แบรนด์ มายช้อยส์ (My choice) และถูกใจ = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.