Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพันธ์ณภัทร์ เศวตภาณุวงศ์-
dc.contributor.authorพรพรรณ จิตร์สดชื่น-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:17:27Z-
dc.date.available2021-03-23T09:17:27Z-
dc.date.issued2016-05-18-
dc.identifierTP MM.045 2558-
dc.identifier.citation2558-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1633-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectเครื่องสำอาง-
dc.subjectสื่อสังคมออนไลน์-
dc.subjectสมุนไพร-
dc.titleการศึกษาการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางที่มีส่วนผสมของสมุนไพร (Herbal cosmetic) ผ่านเครือข่ายสังคมค้าขายออนไลน์ของกลุ่มผู้ใช้บริการบนเฟสบุ๊กในเขตกรุงเทพมหานคร = The study of herbal cosmetic purchasing decision on social commerce of people in the Bangkok area that has only facebook.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.045 2558.pdf2.95 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.