Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1633
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | พันธ์ณภัทร์ เศวตภาณุวงศ์ | - |
dc.contributor.author | พรพรรณ จิตร์สดชื่น | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T09:17:27Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T09:17:27Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-18 | - |
dc.identifier | TP MM.045 2558 | - |
dc.identifier.citation | 2558 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1633 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การตลาด | - |
dc.subject | เครื่องสำอาง | - |
dc.subject | สื่อสังคมออนไลน์ | - |
dc.subject | สมุนไพร | - |
dc.title | การศึกษาการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางที่มีส่วนผสมของสมุนไพร (Herbal cosmetic) ผ่านเครือข่ายสังคมค้าขายออนไลน์ของกลุ่มผู้ใช้บริการบนเฟสบุ๊กในเขตกรุงเทพมหานคร = The study of herbal cosmetic purchasing decision on social commerce of people in the Bangkok area that has only facebook. | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MM.045 2558.pdf | 2.95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.