Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/183
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปุณณมาส ปิยเลิศเศรษฐการ | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:49Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:49Z | - |
dc.date.issued | 2018-12-20 | |
dc.identifier | TP MM.099 2560 | |
dc.identifier.citation | 2560 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/183 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | โรงแรม | |
dc.subject | ร้านอาหาร | |
dc.subject | การตัดสินใจใช้บริการ | |
dc.title | ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจในการเลือกใช้บริการห้องอาหารโอเชี่ยน เทอเรส (Ocean Terrace) โรงแรมโนโวเทล หัวหิน ชะอำ บีช รีสอร์ท แอน สปา = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.