Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกนกวรรรณ เจริญวงศ์วัฒนา-
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:49Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:49Z-
dc.date.issued2018-12-20-
dc.identifierTP MM.028 2561-
dc.identifier.citation2561-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/185-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectเครื่องมือสื่อสารการตลาด-
dc.subjectมาสคอต-
dc.subjectสัญลักษณ์-
dc.titleการศึกษาบทบาทของมาสคอตในธุรกิจ (มาสคอตไม่ใช่แค่สัญลักษณ์ แต่ยังเป็นเครื่องมือสื่อสารช่วยธุรกิจได้)-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.