Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorบุริม โอทกานนท์-
dc.contributor.authorอารยา มาฆะสกุลเจริญ-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:20:35Z-
dc.date.available2021-03-23T09:20:35Z-
dc.date.issued2016-11-16-
dc.identifierTP MM.039 2559-
dc.identifier.citation2559-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/1879-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectทัศนคติ-
dc.subjectแฟชัน-
dc.subjectรองเท้าสตรี-
dc.subjectการตัดสินใจซื้อสินค้า-
dc.titleทัศนคติของสตรีต่อการเลือกซื้อรองเท้าและกระเป๋าแบรนด์ชารืลส แอนด์ คีธ =Shoe and bag purchasing attitude of women for Charles and Keith brand.-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.039 2559.pdf3.24 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.