Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/188
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกุลวดี ประทีปถิ่นทอง-
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:51Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:51Z-
dc.date.issued2019-02-18-
dc.identifierTP BM.039 2561-
dc.identifier.citation2561-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/188-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการธุรกิจ-
dc.subjectส่วนประสมทางการตลาด-
dc.subjectทองรูปพรรณ-
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความภักดีของผู้บริโภคที่มีต่อร้านขายทองรูปพรรณ-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.