Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธรรศกร ปวรลักษณ์
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:52Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:52Z-
dc.date.issued2014-09-15
dc.identifierTP MM.021 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/193-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectMarketing
dc.subjectการตลาด
dc.subjectการพัฒนา
dc.subjectการซื้อขายระหว่างประเทศ
dc.titleคู่มือการพัฒนาความเข้าใจเรื่องข้อกำหนดการส่งมอบสินค้าระหว่างผู้ซื้อกับผู้ขายระหว่างประเทศ (Incoterms) ที่เป็นสากล กรณีศึกษา: ธุรกิจการติดต่อซื้อขายระหว่างประเทศ = Manual: Incoterms (intermational commercial terms).
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.