Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/201
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุภชัย จิตการวรกุล | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:56Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:56Z | - |
dc.date.issued | 2019-05-14 | |
dc.identifier | TP MS.043 2561 | |
dc.identifier.citation | 2561 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/201 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
dc.subject | อุตสาหกรรมเหล็ก | |
dc.subject | เหล็ก | |
dc.subject | บริษัทค้าเหล็กไทย จำกัด (มหาชน) | |
dc.title | กลยุทธ์ร่วมสร้างสรรค์ในธุรกิจเหล็ก กรณีศึกษา บริษัทค้าเหล็กไทย จำกัด (มหาชน) = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.