Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/204
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทวิตา พงษ์สูงเนิน | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T06:59:57Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T06:59:57Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-15 | |
dc.identifier | TP MM.022 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/204 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | Marketing | |
dc.subject | การตลาด | |
dc.subject | ไวน์ | |
dc.title | แนวทางการผลักดันการขายไวน์เข้าสู่ลูกค้าองค์กรในฐานะของผู้จัดจำหน่าย กรณีศึกษา: บริษัท เอสซีจี เทรดดิ้ง จำกัด = The influence factors of a distributor to sell wine to corporate customer: a case study of SCG trading company limited. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.