Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทวิตา พงษ์สูงเนิน
dc.date.accessioned2021-03-19T06:59:57Z-
dc.date.available2021-03-19T06:59:57Z-
dc.date.issued2014-09-15
dc.identifierTP MM.022 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/204-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectMarketing
dc.subjectการตลาด
dc.subjectไวน์
dc.titleแนวทางการผลักดันการขายไวน์เข้าสู่ลูกค้าองค์กรในฐานะของผู้จัดจำหน่าย กรณีศึกษา: บริษัท เอสซีจี เทรดดิ้ง จำกัด = The influence factors of a distributor to sell wine to corporate customer: a case study of SCG trading company limited.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.