Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2280
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorธนพล วีราสา-
dc.contributor.authorรัตนาภรณ์ แซ่โง้ว-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:47:30Z-
dc.date.available2021-03-23T09:47:30Z-
dc.date.issued2017-02-22-
dc.identifierTP EM.058 2559-
dc.identifier.citation2559-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2280-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectEntrepreneurship Management-
dc.subjectภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม-
dc.subjectเครื่องสำอาง-
dc.subjectธุรกิจออนไลน์-
dc.subjectDripshop-
dc.titleการศึกษาความเป็นไปได้ในการเข้าสู่ตลาดของธุรกิจแพลตฟอร์มขายเครื่องสำอางออนไลน์แบบครบวงจร "Dripshop"-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP EM.058 2559.pdf1.33 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.