Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/235
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อรจิรา เทพเสนา | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:12Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:12Z | - |
dc.date.issued | 2019-08-10 | |
dc.identifier | TP MS.022 2562 | |
dc.identifier.citation | 2562 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/235 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | ตราสินค้า | |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
dc.subject | การสร้างแบรนด์ | |
dc.subject | พันธสัญญา | |
dc.title | อิทธิพลของการสร้างแบรนด์ภายในองค์กรต่อการส่งมอบพันธะสัญญาแบรนด์ของพนักงาน = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.