Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/237
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธรา ธีรกุลวาณิช | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:13Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:13Z | - |
dc.date.issued | 2014-10-08 | |
dc.identifier | TP MM.027 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/237 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | สังคมออนไลน์ | |
dc.subject | SMEs | |
dc.subject | สื่อสังคมออนไลน์ | |
dc.subject | ร้านค้าออนไลน์ | |
dc.title | แนวทางการพัฒนาร้านค้าออนไลน์ให้ประสบความสำเร็จผ่านเครือข่ายสื่อสังคมออนไลน์ = Developing online store to success via social media. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.