Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2392
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
eperson.contributor.advisor | พันธ์ณภัทร์ เศวตภาณุวงศ์ | - |
dc.contributor.author | ปัญจรัตน์ สุนทรส | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T09:49:33Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T09:49:33Z | - |
dc.date.issued | 2018-05-18 | - |
dc.identifier | TP MS.039 2560 | - |
dc.identifier.citation | 2560 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2392 | - |
dc.description.abstract | วัตถุประสงค์เพ | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | - |
dc.subject | Mobile banking | - |
dc.subject | โมบายแบงก์กิ้ง | - |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการโมบายแบงค์กิ้ง MyMo by GSB = Factors affecting the satisfaction of mobile banking services (MyMo by GSB). | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TP MS.039 2560.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.