Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพันธ์ณภัทร์ เศวตภาณุวงศ์-
dc.contributor.authorปัญจรัตน์ สุนทรส-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:49:33Z-
dc.date.available2021-03-23T09:49:33Z-
dc.date.issued2018-05-18-
dc.identifierTP MS.039 2560-
dc.identifier.citation2560-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2392-
dc.description.abstractวัตถุประสงค์เพ-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์-
dc.subjectMobile banking-
dc.subjectโมบายแบงก์กิ้ง-
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการโมบายแบงค์กิ้ง MyMo by GSB = Factors affecting the satisfaction of mobile banking services (MyMo by GSB).-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MS.039 2560.pdf1.57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.