Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอธิคุณ พฤกษนันทนาทร-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:17Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:17Z-
dc.date.issued2019-10-09-
dc.identifierTP MM.002 2562-
dc.identifier.citation2562-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/246-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectการบริการ-
dc.subjectการตัดสินใจ-
dc.subjectบริการขนส่งสินค้า-
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการของบริษัทขนส่งสินค้าในประเทศไทย-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.