Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอธิคุณ พฤกษนันทนาทร
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:17Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:17Z-
dc.date.issued2019-10-09
dc.identifierTP MM.002 2562
dc.identifier.citation2562
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/246-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectการบริการ
dc.subjectการตัดสินใจ
dc.subjectบริการขนส่งสินค้า
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการของบริษัทขนส่งสินค้าในประเทศไทย =
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.