Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอรรจน์ เกียรติวุ-
dc.contributor.authorอรรจน์ เกียรติวุฒินนท์-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:20Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:20Z-
dc.date.issued2019-10-09-
dc.identifierTP MM.015 2562-
dc.identifier.citation2562-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/250-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectพฤติกรรมการบริโภค-
dc.subjectร้านคาเฟ่-
dc.titleการศึกษามุมมองของผู้บริโภคกับ Sensory Marketing ในการใช้บริการร้านคาเฟ่ในห้างสรรพสินค้า-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.