Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอรรจน์ เกียรติวุ
dc.contributor.authorอรรจน์ เกียรติวุฒินนท์
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:20Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:20Z-
dc.date.issued2019-10-09
dc.identifierTP MM.015 2562
dc.identifier.citation2562
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/250-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectการตลาด
dc.subjectพฤติกรรมการบริโภค
dc.subjectร้านคาเฟ่
dc.titleการศึกษามุมมองของผู้บริโภคกับ Sensory Marketing ในการใช้บริการร้านคาเฟ่ในห้างสรรพสินค้า =
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.