Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorบุญยิ่ง คงอาชาภัทร-
dc.contributor.authorรุ่งรัตน์ จันทรโคลิกา-
dc.date.accessioned2021-03-23T10:06:35Z-
dc.date.available2021-03-23T10:06:35Z-
dc.date.issued2018-06-21-
dc.identifierTP MM.030 2560-
dc.identifier.citation2560-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/2515-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectกรุงเทพมหานคร-
dc.subjectแอพพลิเคชั่น-
dc.subjectอาหาร-
dc.subjectทัศนคติผู้บริโภค-
dc.titleทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อการสั่งอาหาร ผ่านทางแอพพลิเคชั่น ในเขตกรุงเทพมหานคร-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.030 2560.pdf201.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
TP MM.030 2560.pdf201.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.