Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/252
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิชญุตม์ พานทองประเสริฐ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:20Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:20Z | - |
dc.date.issued | 2019-10-11 | - |
dc.identifier | TP MM.058 2561 | - |
dc.identifier.citation | 2561 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/252 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | Mobile banking | - |
dc.subject | สิ่งที่คิดคำนึง | - |
dc.subject | ประสบการณ์ | - |
dc.title | สิ่งที่ลูกค้าคำนึงถึงในการตัดสินใจใช้บริการ Mobile Banking ในปี 2561 (ไม่มีค่าธรรมเนียมในการทำธุรกรรม) = | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.