Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิชญุตม์ พานทองประเสริฐ-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:20Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:20Z-
dc.date.issued2019-10-11-
dc.identifierTP MM.058 2561-
dc.identifier.citation2561-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/252-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectMobile banking-
dc.subjectสิ่งที่คิดคำนึง-
dc.subjectประสบการณ์-
dc.titleสิ่งที่ลูกค้าคำนึงถึงในการตัดสินใจใช้บริการ Mobile Banking ในปี 2561 (ไม่มีค่าธรรมเนียมในการทำธุรกรรม) =-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.