Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/259
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ภัทรพร เบญจตันติกุล | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:24Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:24Z | - |
dc.date.issued | 2014-10-08 | |
dc.identifier | TP MM.029 2557 | |
dc.identifier.citation | 2557 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/259 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | คอนแท็กเซ็นเตอร์ | |
dc.subject | เอาท์ซอร์สซิ่ง | |
dc.title | แนวทางการพัฒนา ธุรกิจคอนแทคเซ็นเตอร์ (Contact Center) ของบริษัท เอ็มโอแค็ป จำกัด = Guidelines for Development of Contact Center business: A case study of MOCAP Limited. | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.