Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorภัทรพร เบญจตันติกุล
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:24Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:24Z-
dc.date.issued2014-10-08
dc.identifierTP MM.029 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/259-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectคอนแท็กเซ็นเตอร์
dc.subjectเอาท์ซอร์สซิ่ง
dc.titleแนวทางการพัฒนา ธุรกิจคอนแทคเซ็นเตอร์ (Contact Center) ของบริษัท เอ็มโอแค็ป จำกัด = Guidelines for Development of Contact Center business: A case study of MOCAP Limited.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.