Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพัทธานันท์ สุรพงษ์ประชา-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:25Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:25Z-
dc.date.issued2019-10-24-
dc.identifierTP MS.076 2561-
dc.identifier.citation2561-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/261-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectกลยุทธ์-
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์-
dc.subjectธุรกิจค้าปลีก-
dc.titleกลยุทธ์การรับมือกระแสรักสุขภาพของผู้บริโภคของธุรกิจค้าปลีกสมัยใหม่ กรณีศึกษา เทสโก้โลตัส-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.