Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/267
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชลธิชา เงินบำรุง | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:29Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:29Z | - |
dc.date.issued | 2019-10-24 | |
dc.identifier | TP MS.083 2561 | |
dc.identifier.citation | 2561 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/267 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
dc.subject | Generation Y | |
dc.subject | ผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้า | |
dc.subject | Generation X | |
dc.subject | พฤติกรรมการเลือกใช้ | |
dc.subject | ปัจจัยทางการตลาด | |
dc.title | การศึกษาพฤติกรรมการเลือกใช้ผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของเพศหญิง Generation X และ Genneration Y = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.