Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชลธิชา เงินบำรุง-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:29Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:29Z-
dc.date.issued2019-10-24-
dc.identifierTP MS.083 2561-
dc.identifier.citation2561-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/267-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์-
dc.subjectGeneration Y-
dc.subjectผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้า-
dc.subjectGeneration X-
dc.subjectพฤติกรรมการเลือกใช้-
dc.subjectปัจจัยทางการตลาด-
dc.titleการศึกษาพฤติกรรมการเลือกใช้ผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของเพศหญิง Generation X และ Genneration Y-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.