Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/277
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วัลภา เมืองมา | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:34Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:34Z | - |
dc.date.issued | 2019-10-24 | |
dc.identifier | TP MS.092 2561 | |
dc.identifier.citation | 2561 | |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/277 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | |
dc.subject | ส่วนประสมทางการตลาด | |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | |
dc.subject | พฤติกรรมการดูแลสุขภาพ | |
dc.subject | การยอมรับทางเทคโนโลยีสารสนเทศ | |
dc.title | การเปรียบเทียบแนวทางการตัดสินใจเลือกซื้ออุปกรณ์สวมใส่อัจฉริยะ Werable device ของ GenX,Y ในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล = | |
dc.type | Thematic Paper | |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.