Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนิวัฒน์ เอกรัชดากร-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:36Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:36Z-
dc.date.issued2020-01-17-
dc.identifierTP MS.035 2562-
dc.identifier.citation2562-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/281-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectแฟชัน-
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์-
dc.subjectนักออกแบบ-
dc.subjectการสร้างความร่วมมือ-
dc.subjectธุรกิจขนาดเล็กและขนาดย่อม-
dc.titleการวิเคราะห์หารูปแบบและความเหมาะสมต่อการสร้างความร่วมมือระหว่างลูกค้าและนักออกแบบแฟชั่น SME ในไทย-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.