Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/281
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิวัฒน์ เอกรัชดากร | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:36Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:36Z | - |
dc.date.issued | 2020-01-17 | - |
dc.identifier | TP MS.035 2562 | - |
dc.identifier.citation | 2562 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/281 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | แฟชัน | - |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | - |
dc.subject | นักออกแบบ | - |
dc.subject | การสร้างความร่วมมือ | - |
dc.subject | ธุรกิจขนาดเล็กและขนาดย่อม | - |
dc.title | การวิเคราะห์หารูปแบบและความเหมาะสมต่อการสร้างความร่วมมือระหว่างลูกค้าและนักออกแบบแฟชั่น SME ในไทย | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.