Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/286
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อรประวีณ ตั้งธนศิริกุล | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:39Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:39Z | - |
dc.date.issued | 2020-01-22 | - |
dc.identifier | TP MM.059 2562 | - |
dc.identifier.citation | 2562 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/286 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | อาหารเสริม | - |
dc.subject | โรงพยาบาลสัตว์ | - |
dc.subject | สัตวแพทย์ | - |
dc.subject | ผู้เลี้ยงสุนัข | - |
dc.subject | นวัตกรรมผลิตภัณฑ์ | - |
dc.title | ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อการตัดสินใจเลือกใช้ผลิตภัณฑ์อาหารเสริมเพื่อดวงตาสุนัขของสัตวแพทย์ในโรงพยาบาลสัตว์ทองหล่อ | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.