Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/308
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทัศนัย จิตมา | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:53Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:53Z | - |
dc.date.issued | 2020-07-03 | - |
dc.identifier | TP MS.094 2561 | - |
dc.identifier.citation | 2561 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/308 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | - |
dc.subject | การสื่อสารภายในองค์กร | - |
dc.subject | บริษัทวันบิต แมทเทอร์ จำกัด | - |
dc.title | การจัดการปัญหาการสื่อสารภายในองค์กร กรณีศึกษาบริษัทวันบิต แมทเทอร์ จำกัด | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.