Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทัศนัย จิตมา-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:53Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:53Z-
dc.date.issued2020-07-03-
dc.identifierTP MS.094 2561-
dc.identifier.citation2561-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/308-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์-
dc.subjectการสื่อสารภายในองค์กร-
dc.subjectบริษัทวันบิต แมทเทอร์ จำกัด-
dc.titleการจัดการปัญหาการสื่อสารภายในองค์กร กรณีศึกษาบริษัทวันบิต แมทเทอร์ จำกัด-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.