Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/309
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ภารวี ลาวัณย์รัตนากุล | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:00:54Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:00:54Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-21 | - |
dc.identifier | TP MS.002 2563 | - |
dc.identifier.citation | 2563 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/309 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | ส่วนประสมทางการตลาด | - |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | - |
dc.subject | กระบวนการตัดสินใจ | - |
dc.subject | บริการขนส่งสินค้า | - |
dc.title | กระบวนการคัดสรรบริษัทตัวแทนบริการขนส่งสินค้า: กรณีศึกษาผู้ประกอบการนำเข้าส่งออกในประเทศไทย | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.