Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorภารวี ลาวัณย์รัตนากุล-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:54Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:54Z-
dc.date.issued2020-09-21-
dc.identifierTP MS.002 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/309-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectส่วนประสมทางการตลาด-
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์-
dc.subjectกระบวนการตัดสินใจ-
dc.subjectบริการขนส่งสินค้า-
dc.titleกระบวนการคัดสรรบริษัทตัวแทนบริการขนส่งสินค้า: กรณีศึกษาผู้ประกอบการนำเข้าส่งออกในประเทศไทย-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.