Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณฐมน สีนวล-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:56Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:56Z-
dc.date.issued2020-12-15-
dc.identifierTP MM.045 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/313-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectที่อยู่อาศัย-
dc.subjectGreen building-
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อ Green Building ประเภทบ้านเดี่ยวและทาวน์โฮม ของผู้บริโภค Generation Y ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.