Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
eperson.contributor.advisorพัลลภา ปีติสันต์-
dc.contributor.authorวรเศรษฐ์ อริยะเตชาวัชร์-
dc.date.accessioned2021-03-23T10:27:23Z-
dc.date.available2021-03-23T10:27:23Z-
dc.date.issued2019-10-09-
dc.identifierTP MM.003 2562-
dc.identifier.citation2562-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/3146-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectภาพลักษณ์ตราสินค้า-
dc.subjectการรับรู้ตราสินค้า-
dc.titleการเปรียบเทียบการรับรู้คุณค่าตราสินค้าของผู้บริโภคและพนักงานบริษัทการบินไทยต่อตราสินค้าการบินไทย =A COMPARISON OF THE PERCEIVED VALUE OF THE BRAND BETWEEN CONSUMERS AND THAI AIRWAYS INTERNATIONAL-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TP MM.003 2562.pdf633.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.