Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชนิชา ใยบัณดิษฐ-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:57Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:57Z-
dc.date.issued2020-12-16-
dc.identifierTP MM.048 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/314-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectพฤติกรรมการใช้บริการ-
dc.subjectความพึงพอใจ-
dc.subjectคุณภาพการให้บริการ-
dc.titleคุณภาพการให้บริการที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการใช้บริการโอนเงินเวสเทิร์นยูเนียน ของคนฟิลิปปินส์ที่อาศัยอยู่ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.