Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิยพร โยธา-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:00:59Z-
dc.date.available2021-03-19T07:00:59Z-
dc.date.issued2020-12-16-
dc.identifierTP MS.031 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/318-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectทัศนคติ-
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์-
dc.subjectGeneration Y-
dc.subjectสิ่งแวดล้อม-
dc.subjectCircular Economy-
dc.titleทัศนคติของผู้บริโภค Generation Y ที่มีต่อผลิตภัณฑ์ที่ใส่ใจสิ่งแวลล้อม (กรณีศึกษากระเป๋า Fretitag)-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.