Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/319
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จันทนา วันคนิตย์ | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:00Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:00Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-16 | - |
dc.identifier | TP MS.032 2563 | - |
dc.identifier.citation | 2563 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/319 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | - |
dc.subject | Generation Y | - |
dc.subject | รถยนต์ไฟฟ้า | - |
dc.subject | การตัดสินใจซื้อ | - |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ไฟฟ้าของ Generation Y | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.