Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจันทนา วันคนิตย์-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:00Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:00Z-
dc.date.issued2020-12-16-
dc.identifierTP MS.032 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/319-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์-
dc.subjectGeneration Y-
dc.subjectรถยนต์ไฟฟ้า-
dc.subjectการตัดสินใจซื้อ-
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ไฟฟ้าของ Generation Y-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.