Please use this identifier to cite or link to this item:
https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/320
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิรชา เอี่ยมชะโอด | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T07:01:01Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T07:01:01Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-16 | - |
dc.identifier | TP MS.033 2563 | - |
dc.identifier.citation | 2563 | - |
dc.identifier.uri | https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/320 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยมหิดล | - |
dc.subject | ทัศนคติ | - |
dc.subject | การจัดการและกลยุทธ์ | - |
dc.subject | Generation Y | - |
dc.subject | สิ่งแวดล้อม | - |
dc.title | การศึกษาทัศนคติของผู้บริโภค Generation Y ในการซื้อผลิตภัณฑ์ที่เป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม | - |
dc.type | Thematic Paper | - |
Appears in Collections: | Thematic Paper |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.