Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเตชธรรม วัศรากิจกุล
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:05Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:05Z-
dc.date.issued2015-04-28
dc.identifierTP MS.051 2557
dc.identifier.citation2557
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/326-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล
dc.subjectส่วนแบ่งการตลาด
dc.subjectการจัดการและกลยุทธ์
dc.subjectธนาคารกสิกรไทย
dc.subjectเงินฝาก
dc.titleกลยุทธ์การเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดผลิตภัณฑ์ประเภทเงินฝาก กรณีศึกษา ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase market share for deposits product type case study of Kasikorn bank public limited company.
dc.typeThematic Paper
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.