Please use this identifier to cite or link to this item: https://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/330
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกฤตินี ทักษิณาวิสุทธิ์-
dc.date.accessioned2021-03-19T07:01:07Z-
dc.date.available2021-03-19T07:01:07Z-
dc.date.issued2021-02-10-
dc.identifierTP MM.056 2563-
dc.identifier.citation2563-
dc.identifier.urihttps://archive.cm.mahidol.ac.th/handle/123456789/330-
dc.publisherมหาวิทยาลัยมหิดล-
dc.subjectการตลาด-
dc.subjectทัศนคติ-
dc.subjectถุงยางอนามัย-
dc.titleปัจจัยของทัศนคติที่ส่งผลต่อความตั้งใจในการใช้ถุงยางอนามัย-
dc.typeThematic Paper-
Appears in Collections:Thematic Paper

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.